Vis labiau populiarėja internetinės svetainės, kurias sudaro nuo vieno iki kelių puslapių turinys, nors, atrodytų, rimta įmonė turėtų turėti kuo sudėtingesnį tinklalapį, kad išlaikytų aukštos klasės įvaizdį. Tačiau neretai mažiau yra daugiau, nes minimalistinis vaizdas vartotojus gali tikslingiau nukreipti teisingu keliu informacijos beieškant. Būtent kaip vieną iš savo darbų pavyzdžių galime pateikti restoraną „Toskana“ (www.toskana.lt). Aiški struktūra (viskas sudėliota paeiliui atsižvelgiant, į ką klientas kreipia dėmesį pirmiausiai), aiškiai pateikta įmonės veikla (išvardintos paslaugos, įkeltas meniu bei foto galerijos, atskirtos pagal tam tikras tematikas) bei surašyti darbo laikas ir kontaktai. Paties web’o spalvų gama parinkta atsižvelgiant į restorano logotipą bei interjerą, o kad bendras vaizdas būtų gyvybingesnis, įkėlėme ir besikeičiančius banner’ius. Po pristatyto darbo šį kartą kažko pernelyg keisti nereikėjo, nes sutapo tiek kliento, tiek mūsų vizija kuriant šią reprezentacinę svetainę.